Ibland blir jag lite orolig...

...över människor och deras tankar om mat. Jag säger inte att jag har rätt... men nog tusan är det konstigt när folk proppar i sig jäkligt dyra (och ofta helt meningslösa) vitamintabletter... fast dom äter sunt i övrigt... eller alla dessa fastor (heter det så?) och metoder... eller den där paniska rädslan för socker... som om det vore ett gift... (jag vet! Vi käkar aspartam och xylitol istället!!!)... eller vi äter bara fett, eller bara popcorn, eller vad sägs om att vi struntar i ägg! Soppa i en månad? Vad sägs om det? Eller hurra! Tugga i dig allt utom kolhydrater och se kilona försvinner och hjärnan likaså!!!!

...?...

Som sagt... jag säger inte att jag har rätt... men det är allt lite konstigt.

Själv ska jag försöka mig på tallriksmodellen och lite träning... (Jag veeeeeet! Jag är så last-season!!!!)

Smällpuss
Mika


Kommentarer
Postat av: Nilla

Tallriksmodellen kör jag också, kan man säga. Går kanske inte så bra men det hade nog varit värre om jag inte kört den!

För övrigt tror jag att mer extrema kosthållningar framförallt påverkar hjärnan. I negativ bemärkelse alltså.

2009-12-09 @ 07:52:58
URL: http://nillalivet.blogspot.com
Postat av: Caroline

Go Mika go Mika...jag håller helt klart med dig. Jag trtor absolut att variation av ALLT ger en bra kost för både kropp och själ. Äter man mera sdå får man röra på sig mera...allt hänger ihop!! Varmaste kramarna till dig och lycka till med träningen, den är det jag är sämst på ;) <3 <3 <3

2009-12-09 @ 11:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0