Månadens citat...

Tänk er in i följande situation:
Sergels torg är fullt med snowboards fantaster i tonåren. Killar med baggy jeans och tjejer i blonderat hår för små jackor och ett behov av att synas i största allmänhet. Mitt i allt det här står jag och gubben och tittar lite dumt och medelålders på när dom gör trick i ihopsamlad konstsnö. Gubben tar upp sin enorma 5 kiloskamera och bränner av "klick-klick-klick-klick..." och så utbrister han högt o ljudligt på släpigaste stockholmskan:
-Men guuuuuuud! Det här måste jag bara blogga om när jag kommer hem!!!
Jag lovar varenda en av blondtottarna började vifta frenetiskt på testarna och undra vem denne långa bloggare var... UNDERBART skoj att svänga med den frasen resten av helgen...!!!!

Kommentarer
Postat av: Ullie

Hej söta Mika och Bengt!

Vad kul att kunna följa med i ert liv såhär lite i smyg! Du Mika, du skriver emormt underhållande! Och vilka fantastiska bilder till ABC-boken. Jag håller tummarna här ifrån Spania! KRAM till er från uli

2008-10-10 @ 21:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0