Fågelbajs och mailnews!

I morse bajsade en mås på mig. Hela dagen har jag gått runt i måsbajs. *ryyyyyys* Om jag inte vinner på min nästa lott så kommer jag ALDRIG spela/köpa lott igen!!!

När jag kom hem ikväll kollade jag min mailbox... jag hade fått mail från Carolina Gårdheim på kreativ insikt... hon bifogade bilder på hur den färdiga produkten kommer se ut!! Den blir så fin!!!! Jag är helt i extas!!!!!

...jag vill SÅ gärna visa er... men samtidigt så vill jag inte förstöra spänningen! I augusti kommer den ut på marknaden... OCH DÅ får ni hålla i er för då kommer jag pumpa ut bilderna och skryta så jag blir alldeles grönblå i ansiktet!

Nu ska jag gå och sova!!!!!!!

God natt
Mika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!!!!!! Det är väldigt låååååååångt tills aug men det är väl bara att ge sig till. Tror du måsen hade med samtalet att öra????

Kram

Birgitta S

2010-05-15 @ 12:47:21
Postat av: Caroline

Ohhhh hur ska vi kunna vänta ända tills augusti?? Spännande...hur kul som helst och jag är sååå stolt över dig! Du kommer snart ha en produkt som man kan köpa, det är cooolt!! Kram

2010-05-15 @ 15:53:22
URL: http://linasegna.blogg.se/
Postat av: Nilla

Va kul!!!

Ser fram emot att se den. =)

2010-05-16 @ 18:34:45
URL: http://nillalvet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0