...kolla här vad som är på G!

Jajemen! Äntligen! När jag började blogga en gång i tiden var min tanke att det mest skulle bloggas med bilder. Sedan kom jag på att jag ÄLSKAR att bara skriva. Men nu mina vänner!!! Kommer den snart!!!! Mikas portfolio blogg!!!!

...givetvis kommer jag inte kunna låta bli att blogga alla mina bilder här... och inte heller allt mitt tjaffsande om plast, influensor och andra fadäser. Men portfolion kommer vara heeeeel-seriös... och bara innehålla creme-de-la-creme!

Ser nu att klockan ÅTERIGEN passerat långt efter midnatt... nåväl! Vad är en bal på slottet?

Imorgon ska jag och töserna hälsa på min goa farmor Maja, köpa tyg, förhoppningsvis sälja en vagn, baka bullar och bjuda på fika. Vet inte hur vi ska lyckas med allt ihop utan att säcka ihop... but we give it a try! Nu: VRÅLSOVA!

Vrålkram
Mika

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej gumman...jag vet iallafall att ni hann med att baka underbart goda bullar som vi fick smaka på och sälja en vagn, det andra vet jag inte riktigt...men tack för idag!! Stor kram

2010-01-19 @ 18:21:52
URL: http://linasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0