Okej... lite sent men...

Jag fick en UNDERBAR alla hjärtans dag present av sambon... nämligen en moccamaster!!!! Mmmmm... underbara, ljuvliga kaffe! Så om ni undrar var jag egentligen håller hus nu för tiden kan jag meddela att jag sitter i soffan och har kaffe-skak ;-)

Jag har glömt att berätta! Jag ska upp till Stockholm igen i april... genom jobbet då... men jag ska dessutom... förhoppningsvis även träffa en mycket intressant person när det kommer till "illustratörsbiten"...
Jag vet att jag är hemlighetsfull, men jag vågar faktiskt inte säga mer än så... ännu...

Funderar just nu på att ringa runt till ALLA intressanta företag i Stockholms regionen för att under en dag gå runt och presentera mig och min portfolio... jädra kaffe till att få mig energisk... men det är nog inte helt fel tänkt...


Moccakram
Mika

(... presenten var så fin att det bara fanns en sak att toppa den med... och det var en kanna nybryggt kaffe och gelehjärtan...)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Moccamaster, det var inte illa!!

Tycker det är en bra effekt av kaffet, att du blir så energisk, det är ju en jättebra idé att förena nytta med nöje uppe i Sthlm! :-)

2010-02-22 @ 07:24:15
URL: http://famwinge.blogspot.com
Postat av: Matilda

kul med mötet!



jooo, svart bil ska det vara! haha! nu har vi haft både en röd, grön, och blå. och nästa vill jag ska vara svart.. är så sobert och snyggt!

dessutom kommer den nog inte hinna bli så smutsig, för mattias är nämligen en bilpiffare/tvättare/putsare av rang. hehe!

men, vi får se vad det blir för bil!



neej, hittar du inte porslinet? så himla typiskt!

ligger säkert i någon låda och gömmer sig.

hoppas du hittar det!



kram M

2010-02-22 @ 11:19:03
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: petra

Inte nog med att den gör gott kaffe den är såååå snygg!!!!!!!!! Kram

2010-03-07 @ 08:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0