Lååååååg och trööööött på snööööööö.

Känner mig lite låg.

Kanske en förkylning på gång?

...kanske är det snön som gör mig lååååååg.

Glömde mina vantar idag. Så när jag gick från bilen (mot jobbet) i morse stoppade jag ner händerna i fickorna. Jag gick förbi en tjej som verkade ha fastnat med sin bil i snön.
-Har du fastnat?
-Ja! Det är inte klokt! Jag kommer varken fram eller bak! Dom är iväg och hämtar en skyffel... säger hon.
-Usch ja... nu är man AAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Jag trampar vid sidan om på trottoaren (ni vet där dom lagt snön när dom skottade...) och landar pladask på magen med händerna fortfarande nedstoppade i fickorna. Jag kravlar mig upp på trottoaren igen i visshet om att jag inte gjorde fallet osedd och fortsätter på min mening:
-.... trött på snön.
Hon skrattar.
Jaja... tur att man kan glädja någon.

Snökram
Mika

Kommentarer
Postat av: *Mette*

Oj så roligt, förlåt men det hade ju livat upp vilken dag som helst :-). Vilken FIN blogg och sajter du har, längesen jag var här och kollade läget! Hoppas du har det fint trots snön, hehe.



Hälsningar från Mette i skånska Alperna

2010-02-27 @ 15:58:32
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0