Jag funderade ett tag...

...på att gå på gymmet idag. Innan jobbet.

...men latmasken har bitit sig fast så det blir inget med det.

Det känns lättare att gå efter jobb än innan. Tycker inte om att stressa innan jag jobbar. Jag stressar nämligen så bra på jobbet.

I helgen satt jag och pappa och tittade i farmors gamla fotoalbum. Allting känns så mycket mindre kravfullt förr. Mindre stress och mer tid till vänner och familj. Är det för att man bara får semesterminnena när man tittar i album eller var det så bra???

Jag känner att jag måste minska på min stress. Måste bli bättre på att ta tid till att ha roligt och umgås med vänner. Jag arbetar liiiiite för mycket... det är lätt att jag hamnar i ett ekorrhjul med mitt tecknande och målande har jag märkt.

...och eftersom alla andra säger det så måste jag också:
JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN! JAG ÄR SÅÅÅÅ SJUKT TRÖTT PÅ SNÖ ÖVERALLT!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, jag längtar också till våren. Allt känns så mycket enklare då...

Vårt "skåne-besök" Daniel har inte gått på Sundis. Men jag tror jag vet vem du tänkte på. Han hette också Daniel, men jag tror han kom från Kalmar.

Hoppas helgen blir mysig!

Kram

Linda

2010-02-27 @ 17:51:50
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Mika

Jamen javisst!!!! Kalmar kom han ifrån!!! Men visst är dom RYSLIGT lika eller???

2010-02-27 @ 21:29:49
URL: http://mikasatelje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0