Terapi!

Igår var hela familjen på roadtrip genom dom sydligare delarna av Sverige. Jag är inte ett fan av att sitta rakt upp och ner... speciellt inte i en bil då mitt rekord att somna i sätet ligger på sju minuter.
Så jag gjorde det som vilken annan "har-ingen-rast-och-ro-människa" skulle gjort. Jag tog med mig nystan och en virknål. Tänkte jag skulle försöka mig på en halsduk.

Tyvärr liknar det mest en grytlapp just nu..............men garnet är ju fint.

Hm... benvärmare istället?... eller en mössa kanske? Tummetott?
Om jag bara visste hur man gick tillväga...


Nu måste jag ta en sväng till Statoil och införskaffa bröd då ännu en vecka helt obemärkt passerat kylskåpet. Rutinerna vill inte riktigt infinna sig här hemma... tiden går men inte jag ("Kylskåpet tomt igen??? Va! Hur???").

Kram
Mika

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du kan ju göra en liten maskot som du stoppar med vadd och sätter små knapp ögon på...som du kan ha med på nästa roadtrip!! =)

2009-10-25 @ 21:54:37
Postat av: Mika

Inte en helt dum ide faktiskt... vill du också ha en? Jag kan göra en ögla så man kan hänga den i backspegeln!!!!

2009-10-25 @ 23:31:03
URL: http://mikasatelje.blogg.se/
Postat av: Ullie

Hej Mika!!

Jag har en bra beskivning på en virkad sjal, har gjort två stycken nyligen, eller ja, det var i våras!!!! Den är v-formad, vet inte om du gillar så?

KRAM

2009-10-26 @ 13:17:33
URL: http://elviapelvia.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag vill jätte gärna ha en liten maskot =) Kram

2009-10-26 @ 15:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0