Raggarträff!!!

Hihihihi... just det! Jag, gubben, min vän S och hennes gubbe ska på raggarträff den 30 Maj... Jag fnissar för att det känns lite udda och ovant. Som att gå och spionera på ett "annat folk".
Men till saken hör att jag inte har några korrekta kläder. Jag skulle SÅ gärna vilja vara "tidsenligt" klädd eller i alla fall se någorlunda "rätt" ut...

Därför gör jag en efterlysning här:

Jag önskar få låna (eller köpa) "tidsenliga" kläder i strl 40. Hör av dig om du har något som du tror kan vara av intresse!

Funderade på något sådant här:

eller något sådant här kanske:


Bilderna lånade från tradera och Sivletto!



Kommentarer
Postat av: nilla

Om du får tag i den där prickiga måste du bara ha den! Helt lovely!!!

2009-05-19 @ 07:30:32
URL: http://nillalivet.blogspot.com
Postat av: Mika

Jag vet den är fantastisk!!!! Skulle verkligen vilja ha den... problemet är att den är lite för stor...



2009-05-19 @ 10:22:48
URL: http://mikasatelje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0