Någonting händer...

...du som följer med i etern på min blogg vet att jag börjat träna.
Jag tränar inte så mycket som jag önskar att jag skulle vilja,
men jag tränar NÄSTAN så mycket som jag vill...

Och nu har någonting hänt.
Det syns inget på vågen...
inget i spegeln heller för den delen...
Men... min BH har blivit alldeles för stor...

Ska man skratta eller gråta?

Kram

Ps. Reparationerna på bilen kommer BARA kosta 27.000:- i stället för 30 papp. Tur var väl det! Nu blir det pengar över till en ny dammsugarmotor för tre tusen kronor...eftersom vår förra sa pang och dog! Ibland ska man verkligen ha tur!!!! Ds!

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Hmm, ja vad ska man göra då? Jag hade nog först skrattat hysteriskt...jag har ju minskat:) Sen att jag kanske hellre velat att byxorna hade varit för stora osv osv:)

Men du..vilken tur att ni sparade 3000:- där;)



Många kramar

2009-05-25 @ 20:57:30
URL: http://charlie.dnsalias.com/mrssouthstar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0