Jag vet, jag vet...

Det är inte så himla spännande att läsa om det faktum att jag ska hålla en utbildning imorgon... vaddå det är väl 100 000 000 utbildningar som går av stapeln varje dag... MEN jag måste bara skriva att IMORGON ÄR DET DAGS!!!!!!!

Jag har gjort alla förberedelser. Jag har hittat "mitt" tal. Jag har beställt mat. Iordningställt lagret. Nästan fått upp ett galler i taket (fråga mig inte...) Rört till i butiken så dom har något att ställa i ordning.

Nu kan jag inte göra mer. Nu blir det som det blir!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååh! Jag är så sjukt taggad!!!!!!!

Återkommer imorgon!

Kram
Mika

Ps! Är det fler än mig som blir "stiffa" när dom blir nervösa??? Ds.

Kommentarer
Postat av: nilla

LYCKA TILL!



//Nilla

2009-05-13 @ 08:27:35
URL: http://nillalivet.blogspot.com
Postat av: Ann-Helen

Känns lite dumt att skriva Lycka till såhär dagen efter, men jag hoppas att det gick bra!!

kram

2009-05-13 @ 20:16:48
URL: http://charlie.dnsalias.com/mrssouthstar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0