Jag är inte död...

...jag har bara sjukt mycket att göra. Mer än jag NÅGONSIN haft i hela mitt 20 åriga (i wish!!!) liv.

Inte nog med att jag ska hålla en utbildning om en vecka för butikskommunikatörer i området och förbereder detta så har jag även fått information i dagarna om att en herr "Very-rich-american-from-Texas-USA" har visat intresse för att trycka upp en engelsk version av ABC boken...
Hur lycklig är inte jag om det händer????? SSSSSSSSSSSSÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄ-LA LYCKLIG!!!!!
Så lycklig att det känns som jag ska få en stroke snart...för mitt i allt arbete (som jag så gärna vill ska bli fantastiskt utfört...) har jag en liten ett åring som ska fylla två... och även detta är otroligt roligt och viktigt att det blir bra.

Need I say more?

Nu ska jag sitta och rabbla försäljningsregler samtidigt som jag tar bilen ner till köpcentret för att inhandla presenter, glass och ballonger. Har jag tur stannar bilen vid ett rödljus och då kanske jag kan skissa en liten bild på en gepard som skuttar upp från en tårta...

En snabb kram!

Mika

Ps. Jag uppdaterar så snart jag är igenom den här soppan...Ds.

Kommentarer
Postat av: Birgitta S

Tur att det inte hänt dig något. Saknar dig när det inte finns något att läsa. Hoppas mr USA visar allvar och köper dina underbara skisser till ABC-boken. Vi håller tummarna för dig. Gratta lilla T från oss i GBG. Alla här läser din blogg!!!

Kram

Birgitta

2009-05-06 @ 21:53:28
Postat av: Mika

Oj...vad roligt att få ett inlägg av dig... Dina ord värmer.

Jag grattar lilla T för fullt här... och hälsar så gott till GBG människorna!!!



Kram

2009-05-07 @ 18:39:55
URL: http://mikasatelje.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, vad kul! Hoppas att det blir så. Jättegrattis! =)

2009-05-07 @ 19:21:39
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Men OJ, vad glad jag blir för din skull nu!!!! Ett stort grattis, du förtjänar all lycka!!



Många kramar

2009-05-09 @ 09:22:57
URL: http://charlie.dnsalias.com/mrssouthstar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0