Dagens nyheter...

...från en mycket liten del av universum ser ut så här:

1. Växellådan på bilen har rasat efter lite rassel och lite pling. Uppskattad värdeminskning på vår totala summa:
30. 000 kronor.
2. En god vän till gubben har haft inbrott i sin lägenhet igår natt. När han låg och sov... dom stängde dörren till hans sovrum och länsade rubbet. Jag vet inte ens vad jag ska säga om det... lider med honom och har ett plötsligt behov av att låta barnen sova i min säng... och kanske införskaffa en rackarns stor hund.
3. Var ute och gick idag. Den stora såg en skalbagge som kom krypandes på vägen. Tre bilar körde "över" den utan att den skadades.  Vi höll andan allihop och jublade för varje miss. Sedan kom en lastbil och BAM den hamnade på rygg och sprattlade... bakdelen var platt till viss del. Jag grät inombords när jag fick gå fram och stampa på den. Förklara det för en fyraåring med stora bruna frågande ögon om ni kan!
4. Om det ska vara sjuka döende barn varje vecka på Greys anatomy så tänker jag sluta titta. Detta är ett konstaterande och inget annat. Och TACK GUD för serien "Christine"! Det var längesedan jag skrattade så infernaliskt, högt och galet åt något på tv.

Jag ser fram emot morgondagen! Den kommer bli fantastisk i jämförelse!

Kram
Mika.

Ps. Allmosor för att rädda den gråa familjebilen emottages tacksamt... speciellt som gubben funderar på att sälja sina...ehum...tjänster för att betala räkningen ;)...behåller helst honom och bilen själv. Ds.

Kommentarer
Postat av: MissC

fniss Förstår att du vill ha dem för dig själv ;) Hade jag vart en very-rich-swedish-woman :D Så hade jag donerat pengar till bilfonden :)



Men er vän som fick lägenheten länsad samtidigt som han sov!!!!!! :O LÄSKIGT skriker



Kul att du gillar det jag skriver :) (men att det är fängslande är inget jag kan se!!!????)



Länkar till dig! I´m hocked ;))

2009-05-14 @ 23:58:56
URL: http://misscsus.blogspot.com
Postat av: Caroline

Gumman...hade jag varit dunderrik så hade jag inte tvekat en sekund! Du hade fått mina pengar och behållt maken för dig själv ;)

Tack iallafall för en mysig fika igår!! Välbehövlig samkväm!! Luv u...

2009-05-15 @ 10:17:48
URL: http://linasegna.blogg.se/
Postat av: LoEm

Vad tycker du om skorna? hiss eller diss?

Svart eller vitt?

Postat av: nilla

Christine botar det mesta! älskar

2009-05-17 @ 21:57:16
URL: http://nillalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0