VILKEN KURS!!!!!

Ojojojoj!!! VIlken kurs! Precis den jag sökte och efterlängtade! Vi blev drillade från åtta på morgonen till tjugotvå på kvällen. Det mest intressanta tyckte jag var ämnet ljussättning! Halle min dá vad mycket man kan lära sig här!!! Inte bara om ljussättningen i sig... nej även om sitt köpbeteende och hur det kan komma sig att fast man planerat att köpa en lampa kommer ut med en lampa, två sängbord, salladsskål och nya kuddar. Jag kan säga så här:
Dom lurar dig! Dom spelar på dina mest primala sidor (heter det så???).
Eftersom jag arbetar inom det företaget jag gör har jag, ansvarsfulla som vi är, fått lära mig att sälja kunskap och inte varor. Jag hoppas att ni kommer märka små men mycket fina justeringar i våra butiker i framtiden!!!
Kursen gav mig en sådan energikick att jag bara ville tillbaka till min butik och börja arbeta! Rikta belysning, delegera arbete, inspirera!!! PRECIS SÅ SOM MAN VILL KÄNNA INFÖR SITT ARBETE!

När jag kom tillbaka så gjorde jag det i Lördags och där var inte så mycket tid för det jag ville göra... men jag kände en enorm glädje och arbetslust vilket jag helt ärligt inte känt på hela vintern.

Belysta kramar!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt gumman...det är ju så det ska vara!!

Tack för en underbar dag idag....det gör vi om snart!! Kram

2009-03-22 @ 20:24:47
URL: http://linasegna.blogg.se/
Postat av: Linda

Så det är därför man alltid kommer hem med en massa kuddar, tallrikar och bokhyllor från Ikea, när man "bara" skulle ha värmeljus... S

2009-03-22 @ 21:04:43
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0