Veckan som kommer...

...blir det lugnt på bloggen... Jag ska på kurs till Stockholmia... denna vackra hufvudstad som jag äntligen börjar få lite rätsida på. Kursen ska utbilda mig i butikskommunikation och jag har SÅ HÖGA FÖRVÄNTNINGAR!!! Jag hoppas att jag kommer bli drillad från morgon till kväll och när jag återkommer till verkligheten så ska jag känna mig säker, målinriktad och vuxen(?!)!
Jag har redan förberett mig genom att gå på shoppingrunda i studiesyfte... billig sådan då maginfluensan förra månaden satt sina spår i ekonomin ;)... och uppdaterat ritningen över butiken... Imorgon ska jag fixa det sista och på onsdag avgår planet i ottan...

Håll nu tummarna för att det är en kanonutbildning!!!

Kram
Mika

Kommentarer
Postat av: Stockholm

Välkommen!

2009-03-16 @ 07:55:54
Postat av: Anonym

Lycka till! Du kommer bli en superbra kommunikatör!

Men jag skulle ju vilja du har tid att komma till oss och hälsa på! Säg att kursen är nära Sollentuna eller i alla fall att du har lite tid över. Vill gärna visa upp lilla Tyra-Lo.

Kram Magdalena

2009-03-16 @ 19:28:11
Postat av: Mika

Klart att jag vill träffas! "Stockholm" och jag (gissa vem jag mer känner i huvudstaden mer än dig...) ska träffas torsdag kväll... hoppas på att du också kan komma in till stan då!!! Jag tänkte ringa dig på onsdag så vi hörs då!!!



Kram

Mika

2009-03-16 @ 21:44:43
URL: http://mikasatelje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0