Varje dag klockan tre...

...känner jag att " JA yes! Vad pigg jag känner mig! Ikväll ska jag..... och sedan ska jag.... och efter det så kan jag.... och sedan ska jag blogga! Ohhhh...jag vet precis vad jag ska skriva och kanske kan jag göra den där teckningen som jag funderat på så länge."
Och så närmar sig kvällen. Allt känns bra och jag är på G. Bollibompa, borsta tänderna på barnen, läsa en saga, säga god natt och så....
SVART.
Jag förstår det inte! Jag känner mig pigg ända tills jag lagt barnen lagt sig. Sedan är det som en skruvtving stänger mina ögon.
Visst märks det att våren är på väg...ännu ite ljusare och lite längre dagar så kanske jag också kan hålla mig vaken tillräckligt länge för att blogga på kvällen... *längtar*

Tills dess får ni nöja er med lite torftiga inlägg med youtube klipp.

Kram
Mika

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Är precis likadan, jag kan gå en hel dag och fundera på en massa som jag vill skriva om. När jag väl har satt mig här är allt borta, även energin.



Kram

2009-03-01 @ 20:14:34
URL: http://mum79.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0