Oprah tipsar om Mauretanien!

Okej... lyss upp alla stackars kroppspinare som försöker komma i form till semestern. Sluta! Ge upp!!!! Jag har det perfekta resemålet för er!!!!! Det måste vara så nära paradiset man kan komma.


Landet heter Mauretanien och egentligen en stat i nordvästra Afrika... Ökenvärme och gränsar ut i havet (bad och sol!)... och nu till det bästa, och det är inget skämt! Deadserious!!!!!:
Om du vill vara åtråvärd, sexig och fabolös i Mauretanien ska du vara överviktig med hudbristningar och helst vara skild!!! Ju fler gånger desto åtråvärdare är du!!! Är du spinkig så tror folk att det är något fel på dig...om du inte är man... då förväntas du vara smal!
Herre gud tänkte jag när jag såg detta... detta är ju himmelriket för många av de kvinnor som nästan går under jorden i vårat land... tänk om det skulle vara mer åtråvärt med "fluffiga" kvinnor här... om dom hyllades för dom fantastiska varelser de faktiskt är, precis som man hyllar de smala... tänk vad annorlunda det skulle bli för många... tänk vad mycket skam och nedgörande som skulle försvinna ut i intet... vad skulle ske med all denna ångest? Hur mycket mer positiv kraft och välbefinnande skulle spridas?

Kram

Kommentarer
Postat av: Nilla

Synnerligen intressant land!

packar väskorna

2009-03-21 @ 10:31:58
URL: http://thenilla.bloggagratis.se
Postat av: anneli

DIT SKA JAG!!!! Vem vill med?

2009-03-21 @ 21:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0