Oberörda kostymsnubbar!

Varför reser jag i 99% av fallen själv? Jag vet inte... men jag kan inte sluta fascineras av alla dessa kostymnissar som sitter där X meter över marken och LÄSER TIDNINGEN! Jag förstår att allt blir en vardag men det är JU SÅ OTROLIGT VACKERT!!!!!!!!!!!!!!!
Tänk om jag haft någon att resa med... då hade jag på vägen upp utbristit:
-I CAN SEE MY HOUSE FROM HERE!!!!! Vilket jag faktiskt kunde! När jag tittade ut så såg jag lilla bjärehalvön sticka ut i havet. När jag följde motorvägen och nästa väg med blicken såg jag mitt hus... och jag tänkte:
-Där ligger dom små knoddarna och sover... Sedan såg jag vänners hus och byar runt omkring... jag såg alla mina bjärevänner i bråkdelen av sekunder... och det kändes så tryggt att dom var där nere i full gång med sina morgonbestyr. Jag kände mig som en liten ängel där uppe bland molnen...

Änglakramar
Mika

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Verkar vara härligt att resa själv om du frågar mig:)



Kram

2009-03-23 @ 20:15:55
URL: http://mum79.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0