Internationella kvinnodagen.

11 underbara, fantastiska, älskvärda och fantastiska kvinnor samlades hemma hos mig igår på en italiensk och schlager inspirerad fest. Och oj! vad roligt det blev! Det blev många skratt och mycket vin.
C och E lade lappar med uppdrag under allas tallrikar... jag fick uppdraget att jag skulle äta från andras tallrikar...hahaha... jag har dom mest underbara vänner... 2 av 3 erbjöd mig att smaka mer... 1 av  3 var så upptagen av att inte ramla av stolen av skratt att hon inte ens märkte det... Dom andra fick olika uppdrag som: skåla för Mika, Håll Mikas glas fyllt med vin eller min ABSOLUTA favorit: Hylla Mika och ge henne massa komplimanger. UNDERBART! Jag tror jag ska anställa någon som boostar mitt ego i framtiden!!! Man blir helt lycklig och rak i ryggen!
S höll i en schlager tävling för oss med frågor och sångstund! Verkligen lyckad och superskoj! Som grand finale sjöng vi Singstar så vi storknade långt in på natten...och jag kan bara säga en sak... Jag är född som rockstjärna!... I alla fall om man bortser från det faktum att jag inte kan hålla tonen eller ge järnet igenom en hel låt utan att ramla ihop som en blåsbälg på golvet... Herre gud! Hur orkar dom? Nu är det bestämt! Jag ska börja träna! Här ska det flåsas till kondisen är på topp... En dag ska jag lyckas ta mig igenom hela "Survivor" med dans och sång!
Halv fem insåg jag att det var dags att masa mig upp för trappan och sova... jag somnade med ett leende på läpparna... Finns det ett bättre sätt att fira in internationella kvinnodagen? I think not!

Kram till alla superhärliga kvinnor där ute!!!!!
Ni är guld värda!


 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ett jätte stort tack för en underbar kväll...kan bara instämma på allt! Du är toppen...kram

2009-03-09 @ 12:37:09
URL: http://linasegna.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Vilken härlig kväll ni verkar ha haft!! Underbart!



Kram

2009-03-09 @ 21:13:51
URL: http://mum79.wordpress.com/
Postat av: Elin

Hahaha.. Jag somnade också med ett leende på läpparna!

Tack för denna underbara kväll!!!

Krraaammm

2009-03-10 @ 20:03:24
Postat av: anneli

Asså, jag ler fortfarande när jag tänker på det!!! n massa suuuuperhärliga tjejer!! tack så rackarns mycket ör en superb kväll! kraaam

2009-03-13 @ 17:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0