Sköna Söndag!

Nu är vi "bara" tre timmar efter schema... fortfarande är vi inte färdigklädda och tjejerna har inte borstat tänderna. Den lilla är SÅ kletig av glassen hon nyss åt...och jag bara orkar inte organisera... mitt mantra idag har blivit:
-Lev i nuet!
Hur man gör när man lever i nuet för att komma vidare är för mig ett mysterie... hahahaha...
Vi skulle varit på hantverksmässan klockan tio... nu är klockan snart ett... Tur att dom har öppet till 17.00 idag...

Nej... nu ska jag försöka ta nuet i nacken och dra den mot framtiden.

Hantverksmässan är för övrigt det enda evenemang här i Båstad på sommaren med lite substans i... kan därför rekommendera det varmt till alla...(varför vet jag aldrig hur rekommendera stavas????)

Kram
Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0