Romantik...

Såg filmen "Huset vid sjön" med Keanu Reeves och... vad heter hon???...Sandra Bullock... Absolut inte en av dom bästa filmerna jag sett men inte heller den sämsta. Däremot var den fruktansvärt romantisk!!! Kom på mig själv sitta och sucka djupt och medkännande.
Det kan inte hjälpas... med en gubbe som jobbar mer än Dalai Lama och två små klängiga barn så blir det inte mycket tid över till romantik... och jag behöver definitivt mer romantik i mitt liv.

Jag vet bara inte var jag ska börja.

Visst jag skulle kunna börja med att "tigga" om en överraskningspicknick... eller ring på fingret... eller kanske en serenad nedanför mitt sovrumsfönster. Men det känns inte riktigt rätt...

Någonstans förstår jag att det är jag som måste ta första steget... men hur är en av det kvinnliga könet romantisk på ett vuxet sätt? Köpa en present är alldeles för gulligt... duka fram en picknick i det gröna känns alldeles för moderligt...förföra med sexiga underkläder i ett hus där privatlivet är nere i noll funkar inte heller något vidare.

Jag känner mig helt clueless... Någon??? What to do????

Kram
Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0