Ringrostig...

Jag ska på vernissage idag... underbart skoj! Jag tycker så mycket om Håkan Nybergs målningar och det var ett tag sedan jag såg dom... ska bli roligt att se vad han hittat på sedan sist...
Men jag minns inte sist jag var på vernissage... jag kommer inte ihåg om man tog med sig något till konstnären...
JAG KOMMER INTE IHÅG... är det ett tecken på att man blivit till åren eller bara att man är förvirrad...

Imorgon lämnar jag årtalet 31 och flyttar vidare till 32... ska bli spännande att se om jag ser annorlunda ut imorgon. *fniss*... Hoppas på en insjö med paketer... Jag ÄLSKAR paketer... stora, runda, fyrkantiga, mjuka... Men mest av allt hoppas jag på att det blir en sådan där dag som man bara njuter av.

Kram
Mika

Kommentarer
Postat av: nilla

Grattis, din lilla ungdom, på födelsedagen imorgon!

På vernissage vill de väl att man köper deras alster, eller? Har aldrig hört talas om present men jag har bara varit på ett vernissage där någon jag kände hade det. Och det var många år sedan. Tror inte jag hade någon present. En blomma kanske?

2009-07-11 @ 11:23:36
URL: http://nillalivet.blogspot.com
Postat av: caroline

Hej gumman....idag har jag tillgång till dator så jag får gratulera dig stort med en massa fanfarer här idag...för imorgon har jag landat ute på landet igen utan kontakt med omvärlden!! =)Jag önskar jag kunde komma hem med en massa stora paket åt dig....men det tar vi när vi är hemma igen!! Massa stora kramar till dig....

2009-07-11 @ 16:25:32
Postat av: Matilda

nämen GRATTIS får man väl säga då! hoppas dagen är toppen!!



sv: haha, njae det ska nog mycket till innan jag själv är huvudperson på videoinläggen... haha! tilly får räcka! hon gillar uppmärksamheten den lilla divan! ;-)

2009-07-12 @ 14:24:47
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Mika

Tack tack tack... vad ni e gulliga!

Nilla:Jag försöker verkligen mitt yttersta för att känna mig ung...

Jag köpte ingen blomma... men jag såg att han fått rosor av ett par besökare... jag hade GÄRNA köpt en eller ett par målningar om dom inte varit så utanför min prisklass...

Caroline: Jag saknar dig här i skånelandet!!!! och det säger jag inte bara för att jag ska få presenter...;)

Matilda: Kom igen tjejen... du behöver inte filma dig själv... kolla in det här:

http://www.youtube.com/watch?v=RROU3gSFVG4&feature=related

Så gryyymt inspirerande och beroendeframkallande...

2009-07-12 @ 14:45:36
URL: http://mikasatelje.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Oh, vernissage har jag aldrig varit på:) Jag har inget liv alls just nu så jag har inte hunnit vara inne och läsa dina bloggar. Men jag hoppas att du hade en fin födelsedag!!!



Kram kram och grattis i efterskott!

2009-07-16 @ 10:24:56
URL: http://charlie.dnsalias.com/mrssouthstar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0