Min dator har gett upp...

...för femte gången på två år. Nu hoppas jag verkligen att dom byter ut den mot en ny. Detta ställer till oanade konsekvenser där ute i universum... hur ska det gå? om inte jag kan lägga ut alla dessa overkligt, nästan snudd på genialiska inlägg på min blogg... hur ska jorden kunna snurra och fåglarna kvittra???

Nu måste jag gå... den lilla är gammal nog för att ta eget toalett papper men inte gammal nog för att förstå när det blir för mycket... *suck* ...gulligt men frestande för nerverna.

Peace out!
Mika

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, sött med toapappret, fast förstår att det kanske blir jobbigt i längden... hehe!

trist att datorn ger upp sådär!



sv: ja det är härligt med en egen ateljé, vi får drömma ihop då om att få varsin egen friggebod i framtiden! :-)

2009-07-15 @ 12:15:21
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0