This is ladies night...

...halle-ballou vilken kväll! Jag kom hem precis efter en underbart rolig kväll tillsammans med ett gäng helt underbara galna tjejjer! C ordnade en tjejfest för 13??? (betyder inte det otur i så fall????) helt galna tjejer och jag har inte skrattat så mycket på länge. Gubbens sista ord innan jag gick hemifrån var;" Jag önskar att jag fick vara en fluga på väggen där ikväll..." Och ja... det skulle han varit... så mycket härliga avslöjanden och skratt som där kom upp så räcker det för ett år framöver... jag är inte lätt på att rodna, ändå tror jag att jag rodnade minst två gånger.
Saker som jag fått höra under kvällen:
  1. Missionären är underskattad (vet dom flesta redan tror jag...)
  2. Tjejer har ofta fantasier om två killar
  3. Det är fler än jag som, efter man fyllt ca 25, enbart kan tycka synd om flickor i porrfilmer... och må lite illa av att titta på dom.
  4. En viss herre i Båstad är utrustad med en kroppsdel som en sprayflaska... och en stor svensk kändis är utrustad med ett extra lillfinger, vilket resulterar att man inte kan räkna honom som en hel gång... snarare en halv.
  5. Att om man vill ha action som singel ska man bege sig till Sälen! (Eller som det uttrycktes under middagen: 4 år i Sälen... Helt galet! Jag får hjärnsläpp och rodnar bara av att tänka på det!)



Jag sitter redan och planerar min tjejfest!!!!! Tack C för en underbart rolig kväll!!!!!!!!


A real bitchhug!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack själv gumman, det var helt galet roligt! Jag stormtrivdes hela kvällen som inte avslutades förren halv fem av de sista! =)

Kanske mannen var en fluga på väggen iallafall eftersom vi bara var 12! hihihi

Stor bamse kram till dig och jag ser fram emot nästa tjejfest...

2009-01-04 @ 20:55:43
URL: http://linasegna.blogg.se/
Postat av: Jenny Johansson

Visst va det kul - vilken super duper lyckad fest! Jag längtar också redan till nästa.......SNÄLLA BJUD MIG!!!!När jag slutar amma så ska det bli fest på Ekorrvägen må du tro:=) Kram Kram

2009-01-06 @ 20:42:05
Postat av: Elin

Hahaha.. Ja, det var en super rolig kväll!

Och kan nog inte sammanfatta den bättre själv, din lista var ju klockren!! :-)

Kram på dig!!

2009-01-11 @ 22:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0