Tack!

Jag är så glad idag! Jag är tacksam för allt jag har, allt jag har fått och allt jag förtjänat! Jag är stolt över att jag är den jag är och att jag kommit dit jag är! Jag är så glad att jag har min underbara familj med gubben och mina döttrar. Jag är så lyckligt lottad att jag har så underbara vänner och underbart omtänksamma släktingar! Jag är stolt över mitt arbete och över att jag får chansen att lära mig så mycket på min arbetsplats. Jag är stolt över att jag är kreativ och tacksam för att jag får tid till att utöva den sidan! Jag är så tacksam för vårt vackra hem och vår stora härliga trädgård. Jag är otroligt tacksam över min hälsa och mina näras hälsa. Jag är tacksam för allt jag får se och allt jag får uppleva. Jag är tacksam över den rikedom och det överflöd som ges mig. Tack!

Kram Mika!

Ps.Visst känner du likadant???Ds.

Kommentarer
Postat av: anneli

hi hi, jag får nästan en känsla av att du är på PMS-toppen? ;)

2009-01-24 @ 15:44:43
URL: http://www.huvudfotingarna.blogspot.com
Postat av: Ann-Helen

Då och då måste man nog påminna sig själv om hur bra man har det, speciellt i dessa mörka tider. Och det är en underbar känsla att känna!



kram

2009-01-24 @ 17:05:50
URL: http://mum79.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0