Studiofoto med små modeller...

Igår fick jag och gubben låna en kompis (T), kompis fotostudio. Vi packade in barnen i bilen tillsammans med diverse ballerinakjolar, änglavingar, trollspön och annat rosa lull-lull och begav oss till Helsingborg. Som vanligt var vi tidsoptimimister och när vi väl steg in i studion var klockan nämre halv sju och barnen hade ännu inte ätit någon mer kvällsmat än socker kaka hos T. Med tanke på hur barn kan bli av detta hade jag inga förhoppningar över huvud taget. Gubben laddade kameran, blixten gick av två gånger och *POFF* så hände något magiskt!
Barnen blev som små lins-lusar som bara inte kunde få nog! Dom skuttade runt, kastade bollar, stod på huvudet, trollade med trollspön, flaxade med vingar... Hur häftigt som helst! Det enda problemet vi hade var egentligen att ta bilder med bara ett barn på...  vi fick helt enkelt slänga en unge över axeln och springa iväg med henne... gråtandes och skrikande: -SLÄPP NER MIG JAG MISSAR KORTEN!!!!!! Men så fort man släppt ner dom studsade dom tillbaka framför kameran som om inget hade hänt!

Jag är inte mycket för att lägga ut bilder på barnen på nätet... men här kommer ett litet smakprov i alla fall. Boan killade vansinnigt och hon hittade inte ut ur den.


Tack T för att vi fick låna studion!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jenny Johansson

Jag saknar ord - vilken fin fin bild! Låter som att ni hade en riktigt härlig o mysig dag tillsammans. Jag e klart nyfiken på fler bilder:=)

2009-01-06 @ 20:44:28
Postat av: Jenny Johansson

Vilken fin fin bild! Låter som att ni hade en riktigt mysig dag tillsammans. Jag e klart nyfiken på att se fler bilder....kanske kan komma förbi nån dag?

2009-01-06 @ 20:47:21
Postat av: damned_to_hell

militärkläder å ett maskingevär. de hadde varit riktigt coolt. Fast ändå. jag vet inte bra bild vartfall=)

2009-01-06 @ 21:10:24
Postat av: helena påhlsson

jag är så avundsjuk, jag blir så avundsjuk... Vill oxå fota studio !!!! Ser fram emot scrappade sidor med fina foto sedan...

2009-01-07 @ 19:25:05
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se/
Postat av: anneli

Hej hopp!

Satan i gatan vilket fint kort! Det får nog bli en frukostfika snart så jag får de resten!

Kraaam!

2009-01-08 @ 14:41:54
URL: http://huvudfotingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0