Min morgon skulle bli...

... lugn harmonisk och fridfull. Det skulle vara jag, en tidning, gröt och en stor kopp kaffe. När jag sedan susade iväg till arbetet skulle jag känna att jag var styrkt inför alla konstiga frågor omöjliga krav och maraton i kassan.
Så blev det dock inte... Jag snoozade in i det sista sprang upp och klädde på mig... la på mitt nya (förbättrade???) ansikte och lyssnade till min yngsta sitta och sjunga! Underbara små toner letade sig igenom spjälorna i barnsängen och in i badrummet... Orden är inte riktigt utarbetade men jag vet vad hon sjöng...
"T är här... Mamma är här och heja heja A hon är här... och i vårt glada gäng har vi pappa idag..." Jag kunde inget annat än o le! Och väcka gubben ;). Efter det har det varit totalt kaos och nu MÅSTE jag springa!

Kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tänker på dig denna stressiga dag...hoppas du ändå överlevt dagen på jobbet!! Trevlig helg på er...kram

2009-01-10 @ 10:58:13
URL: http://linasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0