Min gubbrenovering är tydligen färdig!!!!

Hahahahaha... för cirkus tio år sedan hittade jag en underbart lång man på stans enda uteställe... Visst han var inte perfekt men han hade potential och blå ögon. What is a woman to do? Jag drog givetvis hem honom... och sedan dess har arbetet varit i full gång med att förändra honom till den perfekta man han faktiskt blivit nu! Jo ni kan inte förstå det men han har, trotts alla odds, börjat blogga!!! Jag menar; vad kan en kvinna mer begära??? Var inne på hans sida precis och kan varmt rekommendera den.

Gillar ni lite annorlunda humor, motorljud, fotografering och rockabilly-musik?:

D3

Enjoy him! (I do ;) )

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för kommentaren på min blogg.

Gillar din blogg också!

Det där med gubbrenovering är minsann inte det lättaste att ge sig i kast med, har försökt, ganska hopplöst haha...men du verkar ha lyckats :-)

Bra gjort!

2009-01-13 @ 21:54:23
URL: http://mariasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0