Knäckebröd für alle!

Någon äter upp mitt knäckebröd på jobbet...och det är okej! Det är faktiskt det! Jag unnar alla tuggande knäckebrödsälskare en skiva av detta fiberrika bröd... men döm om min förvåning när jag i morse skulle ta en av dessa härligt frasiga plattor och bre smör på den... det var tomt! Nej inte tomt... det låg en halv bit och skramlade i paketet... suck... vilken otroligt uppfriskande frukost det blev av det.
Jag är ingen direkt älskare av lappar som "din mamma jobbar inte här"... men jag kan bara inte låta bli.


Jag hoppas det funkar... jag menar verkligen det jag skriver... ta för dig men när paketet börjar ta slut så köp nytt!

smuliga kramar
knäcke-Mika

Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.. lovar att inhandla nästa paket;-)

2009-01-29 @ 22:06:26
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: mika svarar,,,

Då vill jag ha Wasa bröd!!!!

2009-01-30 @ 00:10:19
URL: http://mikasatelje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0