Okej... låt mig berätta...

...om mitt nya "jobb"... jag skrev tidigare att jag blivit butikskommunikatör... det jag inte skrev var att företaget även sökte en b-k på regional nivå... denna tjänst sökte jag OCH FICK! Jag är fortfarande lite chockad och väldigt glad. Jag vet inte om detta betyder mer kreativitet på arbetstid men det betyder mer frihet och omväxling (och det gillar dom flesta! Eller hur?) Så om en månad ca ska jag få gå någon slags utbildning som jag sedan ska sammanfatta till områdets butikskommunikatörer... Jag kommer arbeta kvar som försäljare men kommer kombinera dom två...Låter det rörigt? Det tycker nog jag. Jag har ätit så många kakor idag att sockernivån i blodet är skyhögt! Inget jag säger verkar komma i rätt ordning eller rätt sinnesstämning... dessutom mår jag lite småilla av prinsesstårtan... och hur försökte jag fixa det? Jo jag tog en kaka till... hihihi... min relation till socker är lite störd...

Jag funderade lite på det här inlägget... jag har kört med den affirmationen stenhårt (men jag utvecklade den lite till "Allt jag behöver kommer till mig i rätt tid och rätt ordning.") och den stämmer så bra på mycket som hänt mig sedan dess... både små som stora saker... och erbjudandet om detta arbetet... hade det kommit för ett år sedan eller fem så hade jag inte kunnat ta det... om det kommit om ett år så vet jag inte om jag varit kvar för att ens bli erbjuden...Så "Allt jag behöver kommer till mig i rätt tid och rätt ordning.." trösterika ord med mycket mening.

Nähej du! Nu ska jag försöka mig på dagens teckning!

Sockerkram
Mika

Kommentarer
Postat av: magdalena

Å grattis Mika! Vad roligt! Du önskade ett riktigt bra jobb och så fick du ett ännu bättre, större! Jag ska genast sätta affirmationerna i rullning här med!

Kram från Magdalena

2009-02-02 @ 12:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0