I love Hanna!!!!!

Jag undrar om någon mer än jag och gubben lyssnar på P3:s morgonradio? Inte? Då kan jag rekommendera det! Där har börjat en ny tjej som heter Hanna och hon är bara så jäkla skön att lyssna på. På senare tid verkar det som P3 anställt folk efter hur självupptagna och kaxiga dom kan vara... men inte Hanna... hon är liksom sig själv på ett helt underbart opretantiöst vis. Hon kommer för sent till jobbet (direktsänd radio) för att rädda en katt. Hon berättar om hur hennes farmor (eller var det mormor?) drog ut henne som liten i skogen första maj, satte sig på en sten, gav Hanna ett snickers och sa -Nu majjar vi! (Vad är det om????)
Jag vill vara Hanna...eller hennes Mormor... Men bara om hon har samma härliga dialekt som Hanna...

Kram till Hanna!!!!

Morgonpasset i P3 väcker dig varje morgon. Mån-fredagar kl 06.04-10.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0