O som i ordning... eller var det oordning?

... trodde det inte... men jag har fallit för det i absurdum mest konstiga inredningsflugan just nu. Länge har det tagit emot... det är så fruktansvärt ologiskt, opraktiskt och tio andra ord som börjar på bokstaven "o".

Men oooooooooooooooooo så snyggt det blev! För er som inte har något bättre att göra med sin tid kan jag rekommendera det och ni som inser vilket tidsslöseri det är kan få njuta av min alldeles egna färgsorterade bokhylla!

Ooooooooooooooo! eller hur?

 

Kram

Mika

Ps. Jag vet! Det här bloggen behöver uppdateras oftare... det kommer! Jag lovar... häng kvar till efter jul så LOVAR jag att det kommer bli bättre! Ds.




Kommentarer
Postat av: Caroline

Ooooooooooohhhh ja.....äntligen lite härliga rader att läsa. Det var superfint tycker jag!! Får nog tyvärr aldrig maken till att ändra i sin ordning...saknar dig!! Sååååå länge sedan vi sågs! Kram

2009-12-21 @ 00:35:36
Postat av: Nillas liv på pinnen

Men vad coolt! Ser ju skitläckert ut!

Men hittar du böckerna när du ska ha dem?



//Jag som kör med alfabetisk ordning

2009-12-21 @ 09:47:03
URL: http://nillalivet.blogspot.com
Postat av: Blue

Hon behöver inte hitta böcker, men jag funderar också på hur fanken man ska kunna plocka ut ett par böcker av en vis författare lite kvickt och lätt.



Man kanske ska fästa snören i alla böcker av en viss författare och andra snören för en viss typ av böcker?



Många snören blir det!

Postat av: Linda

Fasen vad snyggt!!! :) Jag gillar't!

2009-12-21 @ 22:15:04
URL: http://sirismamma.blogspot.com
Postat av: Mika

Caroline: Du får vädja till hans estetiska sinne! Jag saknar dig med vännen!!! Det måste bli av efter jul... snart snart!

Nilla: Jag vet ännu inte hur man ska hitta... men oj vad många böcker hittar när man letar efter en annan... bara för att dom har sådana fantastiska färger... jag dömer numera boken efter omslaget kan man säga.

Blue: Vaddå behöver inte hitta??? Det är ju du som läst alla så varför ska du leta? Du kan ju gå till bokhandeln eller biblioteket om du vill läsa... Jag har bara kommit halvvägs... och jag tänkte beta av dom färgvis!

Linda: Tack!!! Gör det du med!!!

2009-12-21 @ 22:37:14
URL: http://mikasatelje.blogg.se/
Postat av: Magdalena

God Jul tomte-Mika!

Kram

2009-12-23 @ 21:46:23
Postat av: Julia

Jag blir alltid sugen när jag ser det, men jag vet inte om mitt ordningssinne skulle klara av det.



Däremot har jag hjälpt en kompis att sortera så. Det var roligt.

2010-01-26 @ 11:05:08
URL: http://juliaskott.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0