Nu är jag trött!

...och det ordentligt på mitt jobb... Kan man vara jobbtrött som man kan vara skoltrött? Jag tror det... ja det gör jag bestämt! Det är då en faslig tur att jag tagit ut semester nästan hela januari månad! Så jag liksom kan komma i fatt i allt det kreativa som jag vill göra.

Idag har jag jobbat 08:00 till 22:00... det är så fiiiiint i butiken nu... kan inte alla nu gå samman och ta en vit nyårshelg??? Inte för att jag är lat... men jag skulle gärna vilja njuta lite till av den varupåfyllnad som nu råder!

Tre dagar till...

Jag längtar SÅ till min kreativa semester!!!

Kram
Mika

Kommentarer
Postat av: Matilda

skönt när det är fint i butiken! men som du säger... snart nyår och då lär det ju bli rätt rejält urplockat..



sv: jo men självklart ska de få gå och shoppa de med, men det är ju själva grejen att ta med sig barnvagnen (nu snackar vi stockholm där man i princip fick trycka sig igenom folkmassor för att ta sig dit man ville, och då är det INTE poppis att ta med sig stora barnvagnar. barnen är dessutom ofta arga/ledsna eftersom det just är så trångt, tråkigt, och varmt för dem!)

så, visst får de shoppa.. men ska de shoppa när det är sådär mycket folk så måste de främst tänka på sina barn och inte sina egna shoppingbehov.

det är vad jag tycker! :-)



skönt för dig att vara ledig nästan hela januari förresten! låter härligt! njut av ledigheten!

2009-12-29 @ 11:13:41
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Nillas liv på pinnen

Jag kör vitt på nyår så det är iallafall inte mitt fel om det blir råddigt i hyllorna! Gott Nytt på dig!

2009-12-29 @ 12:14:34
URL: http://nillalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0