I julens anda...

I julens anda har vi varit och handlat julklappar idag... för vad ska man annars göra en söndag?
Jag tror jag suckade, stönade och svor 6.725 gånger för att vi inte hittade en parkering, för att det var långa köer, för att dom slutat packa in julklappar, för att JUST den saken jag bestämt mig att köpa i julklapp var slut... ja ni vet hur det är... och inte en enda människa tittade konstigt på mig. När vi nästan var färdiga var vi vid ganska gott humör så barnen började sjunga på "hejsan, hoppsan... falleralle-ra... när julen kommer ska varenda unge vara glad...!" och jag stämde in lite så där försiktigt som man gör som vuxen och OJ! vad många som tittade konstigt på oss... en del log till och med... vart är den här julen på väg egentligen???

Kram
Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0