Gott slut och gott nytt år!

Vilket år! Vilket underbart fartfyllt år det varit! Så fartfyllt att jag faktiskt inte hängt med över huvud taget.

Jag tänkte skriva lite om vad som hänt... men sedan kom jag på att det vet ni faktiskt lika bra själva. Ni är en trogen skara som tittar in här med jämna mellanrum...
Så i stället så ska jag sia lite om nästa år! 2010 kommer bli det bästa året någonsin! Jajemensan! Jag kommer bli en erkänd illustratör/konstnär som hyllas av massorna. Gubben kommer fria och vi gifter oss på en exotisk ö eller i Paris... Vi kommer äntligen flytta till vårt nya större hus som är SÅ-in-i-norden hemtrevligt att vi blir översållade av gäster från när och fjärran. Jag kommer träffa en massa nya och gamla människor, diskutera politik, kultur och läsvärda böcker. Jag kommer älska att träna och äta en massa nyttig fräsch mat. Många av våra världsproblem kommer att lösas... dom flesta av mig förstås... Stress kommer vara ett minne blott och jag uppnår ett högre medvetande. Vi kommer leva sunt och vara hälsan själva!

Japp det är lite av vad som kommer hända 2010... detta  underbara år med en massa härliga möjligheter!!!

...men först en härligt kreativ semester...


Gott-nytt-år-kram
Mika

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ohhh det låter som ett härligt år gumman...jag håller tummarna att det blir precis så!! Hade varit trevligt att gå på bröllop, på en strand låååångt bort!! Varmaste stora kramen till dig...

2009-12-31 @ 10:23:02
Postat av: Nillas liv på pinnen

Vilket sammanträffande! Det där låter ju precis som det som ska hända mig. Fast jag kommer inte gifta mig för jag är redan gift. Men jag tar gärna en bröllopsresa till Paris. Konstnär/illustratör känns väl också lite långt borta...Men resten!

Gott Nytt År!

2010-01-01 @ 18:32:28
URL: http://nillalivet.blogspot.com
Postat av: Magdalena

Det låter som ett underbart år och tanken på mitt nya obakade år fick också stjärnglans på kuppen!

Gott nytt år vännen!

2010-01-04 @ 15:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0