Städning del III.

Så där ja! Underbart! Efter en flera timmars lång städsession, 156 utbrott från barnen, 15 koppar kaffe, 1078 utbrott från mig och en trasig dammsugare senare är det städat! Jag har tagit golven, toaletterna, dammtorkat och vikt tvätt! Och jag har till och med hunnit pynta lite, lekt i sandlådan och läst böcker. I feel like superwoman!
Det är bara en sak...mycket vill ha mer... nu när all annan skit är borta ser man smutsen på fönstrena och fettet på köksluckorna...

Nästa gång låter jag bara allt vara... så det blir jämnskitigt lixom... ;)

Glänsande kramar med ajax-citron doft
Mika

Kommentarer
Postat av: Christina

You are indeed a superwoman!

Så skönt att det är städat och så bra ändå att det ej görs i tid och otid.....det finns ju så mkt annat att göra, hitta på..livet är för kort att städa för mkt eller vad tycker du?kramar

2009-08-02 @ 00:22:15
URL: http://leonletizialucas.blogspot.com/
Postat av: Bea

Tack för din kommentar hos mig.

Nä vi väntar inte tillökning i familjen. Det är nog någon annan i släkten i så fall som ska ha, (tänker febrilt).

Jag har fått mina, jag är nöjd. Jag har en -95:a en -05:a en -06:a och en -08:a. Hummmm ja, jag menar född -08 (men min sambo ÄR en 08:a).

Lustigt...mormor dog den 28 feb. Morfar dog den 28 Juli, de bodde på nummer 28. Min farfar fyllde år den 28 juli. Han skulle blivit 99 år om han varit i livet. Så var det något med siffran 28 för mina kusiner på mammas håll. Känns som om man skulle undvika den siffran. Ja, just ja, brorsan krockade med ett vildsvin den 28 juli också...(tack vare det, så fick han vara med och ta farväl av morfar).

2009-08-02 @ 12:53:00
URL: http://beatricer.bloggagratis.se
Postat av: Mika

Christina: Japp livet är verkligen för kort för att hålla på med sånt... njuta av det färdiga resultatet där emot skulle jag kunna göra varje dag..!



Bea: Ja då har du så du klarar dig! Och vore jag som du skulle jag se till att få semester varje månad den 28:e. ta på dig hjälm och sätt dig vid en bärande vägg. Ät inget annat än fil den dagen...;)

2009-08-02 @ 16:57:39
URL: http://mikasatelje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0