Städning del II.

Okej... för er som följt bloggen tjatade jag ganska mycket om städning ett tag i våras. Jag gnällde om att jag städade alldeles för mycket och hur tråkigt det var. Jag skrev även om att jag ville ta in en städerska som skulle befria mig från eländet... vilket jag sedan tog tillbaka när jag insåg att min städerska till hälften skulle bli bekostad av statens surt införtjänade skattepenger... till vårdens och skolornas stora förlust.

Well, well... nu är det så att min eviga klagan gjore nytta. Jag städar inte lika mycket längre... jag städar inte alls kan man också säga. Hahahaha...vi har inte köpt några nya leksaker alls till barnen då dom leker med dammråttorna i stället.
Förränns idag... idag ska här städas! Jag känner till och med lust inför det! Här ska det sorteras, dammas och skrubbas!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhh! Sedan ska jag njuta av citron och ajaxdoften långt in på nattens sena timma!!!!

Det vill säga om jag någonsin kan skilja mig från datorn!

Kram
Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0