Snart semester... nu?

Jag står i startgroparna för semester... jag kan känna doften av den. Jag kan känna vinden i mitt hår och friheten som kittlar under fötterna. Jag ser soliga dagar med barnen på stranden och nyckelpige jakt i gräset. Jag ser biltur upp i landet med besök på pippilandet och långa lata dagar i stugan...

En halvdag på jobbet och sedan är jag fri, F R I !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag lovade mig själv en kravlös semester denna gången så listan (måla hallen, städa källaren, rensa plattorna på ogräs, fixa en ateljehörna) får vänta... om jag inte bara får ett tokinfall och VILL göra det.

En sak ska jag fixa dock. Och det är min portfolio... den ska skickas runt... för nu har jag fått nog av dagdrömmande! Nu ska jag illustrera! Banne mig!!!!!!

Kram
Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0