Harmoni!

Klockan är nu lite över nio... det är onsdag morgon och solen lyser.

Det råder total harmoni i huset.

Den stora leker med den lilla och den lilla är hänförd över uppmärksamheten. Jag har bryggt världens godaste kaffe och sitter bara och njuter...
Igår var en riktig "ladda batterierna" dag med då jag omgav mig med positiva människor och stressfri miljö.
Det behövs ibland seddu, seddu... För när regnet står i backen och folk gnäller och stressar värre än någonsin på jobbet....ja då blir man VÄLDIGT glad av snälla ord, god mat och vänliga ansikten.

Tack M och C för en väldigt god grillmiddag... Ni är bäst!

Kram
Mika

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack själv underbara du....och tack ännu mera för denna underbara dag som vi haft idag! Äntligen kom sommaren och besök på stranden...jag känner mig alldeles lycklig!!Kram

2009-08-05 @ 20:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0