Filmtajm!

Såg en film igår... den vill inte försvinna ut ur mitt huvud. Den får mig att fundera över livet och vad som är viktigt i det. Den får mig att uppskatta allt jag har och göra det lättare för mig att rensa ut sådant som jag inte vill ha.

Jag har blivit rekommenderad den flera gånger av vänner från olika håll men jag har aldrig blivit färdig att se den och tur är väl det! För det kunde inte varit ett mer lämpligt tillfälle än igår att titta på den...

Filmen heter:
.....tadda-ta-da....
"The notebook"

Här antar jag att jag skulle skriva vad den handlar om men jag vill verkligen inte förstöra några överraskningar eller ge dig/er några förutfattade meningar om den. Bara se den! Det kan väl inte vara så svårt?


...och NEJ det är inte bara romantiskt tjaffs! Gå nu och hyr den! Sluta larva dig! Jag har ju sagt att den är bra!




Kommentarer
Postat av: ullie

två tecken har jag fått på mindre än en timme att det är den filmen jag ska se......

KRAM

2009-04-05 @ 01:13:06
URL: http://elviapelvia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillade den oxå jättemycket!

Kram Magdalena

2009-04-05 @ 22:01:19
Postat av: Ann-Helen

Åh, jag älskar den!!! Har sett den hur många gånger som helst och tröttnar inte, vilken historia!



Kram

2009-04-07 @ 20:28:05
URL: http://mum79.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0