3 dagar utan...

...godis.

Första dagen gick väldans lätt! Då hade jag ångan uppe och var sur över att jag ätit så mycket godis.
Andra dagen gick bra... fortfarande lite småsur och inte särskilt sugen.
Idag... idag skulle jag kunna äta upp köksbordet om någon sagt att det var gjort av choklad eller sega råttor. Mitt huvud värker och mina tankar går till vad jag kan äta "i stället för...". Märkligt vad socker kan göra med en...

Hoppas på en mindre abstinensfylld dag imorgon.

Kram
Mika

Ps. Varför föddes man inte med ett inbyggt begär efter ärtor och joggingpass???Ds.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller på dej!! =)

2009-04-16 @ 18:22:03
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0