Vi ska till Svea rikes hufvudstad i helgen...

Herre min skapare vad jag är glad! Imorgon ska gubben och jag sätt oss i bilen och bila genom halva Svea för att nå vårt slutmål Stockholmia!!!! Vi ska göra absolut ingenting mer än det som faller oss in för stunden! Jag minns inte att vi gjort någonting bara vi på nästan 4!!!! år! Ska bli så härligt!

Här är min önskelista på vad som ska hända i helgen:
1.Sovmorgon!!! Ljuva härliga sovmorgon!!!!
2.Fika en lååååång stund utan några avbrott.
3.Klä upp mig i icke så barnvänliga kläder!
4.Läsa en tidning från pärm till pärm.
5.Titta på någon/några utställningar.
6.Träffa Mårten och Magda för att uppleva gamla Sunkis minnen!
7.Pussas, pussas, pussas och hångla! (vilket påminner mig om att jag måste gå o raka benen nu ;) )

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas alla din önskningar slår in :-)

Låter som att ni kommer få en toppen weekend i.a.f!

Ha så mysigt!

P.s Vilken underbart fin blogg du införskaffat!!

2008-10-02 @ 23:38:05
Postat av: Sara

Hej Mika!!

Åhhhh vad härligt det låter - Stockholm med din gubbe :-) Hoppas ni får så där mysigt som du vill.

Kul att du har börjat blogga - var hittar du all inspiration till att skriva? Du är så häftig Mika!! Love you girl! Hoppas vi snart kan ta den där fikan vi alltid längtar efter... Kraaaaaaaaaaam S

2008-10-03 @ 22:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0