Tingeling...

Här i huset lever vi efter Tingelings lag. Allt som Tingeling sagt på Tingeling filmen ska vi också säga.... om och om igen... och allt som Tingeling gör ska vi också göra...om och om igen... Jag har fått äran att jag är musen Ost. Det innebär mycket krypande fram och tillbaka med en livlig tre-och-halvt-åring på ryggen skrikandes "fånga tistlarna!!!".
För er som inte sett filmen kan jag rekommendera den! Om jag varit fyra år skulle jag också se den om och om och om och om igen ;).
Så här kommer det oundvikliga:

Tingeling inspirerat tingeltangel.

Kommentarer
Postat av: Carin

Åh du gör otroligt fina illustrationer, du har verkligen talang! Denna bilden är helt fantastisk = D

2009-08-02 @ 15:43:07
URL: http://carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0