Stockholm var underbart...

...trodde aldrig jag skulle tycka det... men det var det! Jag tror vi gick minst 5 mil i helgen då min sambo lovat mig att vi inte skulle behöva ta tunnelbanan en enda gång! Äntligen har jag fått se det Stockholm där man kan njuta och tycka det är vackert!!!!
Träffade mina vänner Mårten och Magdalena! Tänk vad bra man mår av att dricka kaffe och äta bakelser i goa vänners sällskap! Tack för det underbara ni!!!! Jag hoppas verkligen att ni kommer och hälsar på som ni lovat!!!

Ja just det! Måste tacka för alla fina kommentarer jag fått!!! Vet inte riktigt hur sidan fungerar ännu så jag får tacka alla er flitiga "tjuvkikare" så här!

Puss out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0