Sista veckan...

En vecka kvar innan allvaret. Den lilla ska skolas in på dagis och jag ska börja arbeta på ett betalande arbete igen... vet inte vad jag ska tycka. Lite splittrad blir man allt... DET ÄR SÅ IN I NORDEN UNDERBART ATT VARA HEMMA OCH ÄGNA SIG ÅT FAMILJEN!!!!! Men å andra sidan har jag lagt mig ner, bankat i golvet och låtsatsgråtit ungefär sjuhundraelva gånger den senaste veckan (funkar på trotsiga, ledsna barn dom första tre gångerna... efter det gör man det bara för att det känns befriande ;) )
Så vad ska jag göra denna sista vecka innan allvaret börjar???:
Sova, pussas, leka, måla, promenera... njuta... och prata babyspråk!

Vi hade pizzabuffé hos goda vänner igår... supergott! Alla åt så magarna blev fyrkantiga och barnens ögon var stora som tefat när vi öppnade lådorna till 3 familjepizzor!
Jag frågade lille N (snart 4 år) om han inte kunde tänka sig att komma och bo hos mig. Stackarn började nästan gråta, skaka frenetiskt på huvudet och upprepade "Jag ill inte bo me dig!!! jag ill inte!!!" varje gång han såg mig. Undrar om jag kan muta han med lego...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0