När jag blir rik...

...ska jag anställa en personlig assistent!
Tänk bara att ha någon som hjälper dig med allt... så du får mer tid till det du vill göra. Tänk om någon kunde läsa alla trökiga bankpapper och sedan lägga fram en rapport till dig var du skulle lägga dina pengar för att de skulle ge högst avkastning. Eller en som fixar dom där perfekta skorna till festen i helgen... så du själv slipper springa med två skrikande barn ut och in i svettiga skoaffärer. Eller en som skriver ihop veckans matsedel... åker och handlar mat... beställer tid hos frissan när man ser lite sliten ut... följer med som smakråd i klädbutiker... vattnar blommorna...lagar sushi...rensar kylskåpet... sorterar kläder... tar reda på hur man startar eget och genomför det (på mindre än 36 timmar)... fixar en schysst hemsida...kelar med katterna när dom jamar (nu är dom igång med sin serenad igen! Jag blir tokig!!!!)...tömmer diskmaskinen... masserar en under fötterna...

Nej det sista slipper hon...  Men tänk att det faktiskt finns folk som har det så här! Jag rrrrrrrrrrrrryyyyyyyssssssser... På senaste känns det som jag startat lite väl många projekt och jag skulle VERKLIGEN behöva en personlig assistent!!! Funderade ett tag på att lära upp gubben man jag tror att han kommer protestera... Jag kanske kan få honom att massera mig under fötterna... ett litet tag i alla fall... och bara det är ju inte så illa, eller?

KrAm


Om där är någon där ute som skulle kunna tänka sig att slava för mig för inga pengar en till tio dagar i veckan så hör av dig! Jag lovar mycket kaffedrickande... tidiga morgnar och sena kvällar (möjlighet till en sovstund mitt på dagen om du kan sova i en tvåmanssoffa till ljudet av disneykanalen), mycket prat och lite verkstad och framförallt många roliga stunder!!!!

Kommentarer
Postat av: anneli

ÅÅÅÅÅh, jag vill mä ha en sån som hjälper mig med mitt liv!!! Om många anmälr sig vet du var jag finns..:) Massa kramar!

2008-10-27 @ 20:10:05
URL: http://huvudfotingen.blogg.se/
Postat av: kristoffer

hahaha så klockren bild hahahaha

2008-10-28 @ 20:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0