Jag är så hängig...

Hela förmiddagen försvann i ett töcken på soffan. Jag skulle egentligen varit på en "starta eget information" i Helsingborg men barnen är SÅ snoriga! Den lilla nyser ut en deciliter snor varannan minut... Jag fattar inte vart det kommer ifrån! Och jag är så trött att jag tror jag också håller på att bli förkyld. Efter att ha spenderat min tid på soffan med två snoriga ungar hoppandes på mig har huset förfallit! Hur kan det göra det??? Man kan inte släppa det med ögonen. Jag menar! Barnen stod ju och hoppade på mig! Var kommer alla leksaker i köket ifrån? var inte katterna ute? Det är fullt med toalettpapper i badrummet... kom det från när den lilla skulle snyta sig??? Och nu säger den stora att hon ska gifta sig med katten... hm... hur många dagar sov jag egentligen???

Jag antar att jag får ta itu med det nu...


Blivande svärson??? I don´t think sooooo....

Kommentarer
Postat av: anneli skagerberg

Hahahahaha, jag vet INGEN som skriver så bra som du!!! Mia skäringer och de andra sk proffsbloggarna kan slänga sig i väggen!

2008-12-12 @ 22:55:20
URL: http://huvudfotingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0