Bokrekommendation.

Jag har länge velat rekommendera en bok till er. Men jag är rädd att i min iver över att ni ska läsa den framstå som nyfrälst och en aningen galen... för det är en så kallad "självhjälpsbok" och jag vet hur den allmäna uppfattningen om självhjälpsböcker ser ut. Jag är intresserad av vardags psykologi så jag har läst ganska många självhjälpsböcker.... några bra, många kopior och ofantligt många dåliga. Denna är riktigt bra och den heter:


Du kan hela ditt liv.
av Louise L. Hay
ISBN 9187056526


Kort och gott handlar den om hur du går tilväga för att tänka mer positivt... att bli en gladare och mer bekymmersfri människa vilket i sin tur ska leda till en friskare kropp.

Jag vet inte hur jag ska skriva om den för att du ska läsa den... för jag skulle verkligen vilja att just du gjorde det... jag vill att alla ska läsa den... Det enda jag kan göra är att be dig; läs den. Jag vet att du kommer må bra av att göra det!

Kram
Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0